17 august, 2009

Reply to Bia.'s "vrem vara inapoi."




eu vreau vara sa merg la strand si sa ma indragostesc de un chelner [sau de un negru de pe plaja]. vreau vara atunci cand ii iarna. vreau vara sa am 2 antrenamente pe zi si sa umblu cu Cristina Sabau in saboti dupa material albastru pe calea floresti. vreau vara sa fie soare devreme dimineata si tarziu seara. vreau vara sa cante greierii care canta numai noaptea, nu stiu de ce. vreau vara sa stam imbratisati in parc si ascultam tramvaiele. vreau vara sa fim pe cetatuie si vedem 2 nunti in acelasi timp. vreau vara sa dorm in tricou' de la Always. vreau vara sa mi se faca besici de la tenisi. vreau vara sa-mi port bratara cu un euro la picior. vreau vara sa-mi scriu pe telefon 'S.U.M.M.E.R.". vreau vara sa nu merg la scoala. vreau vara sa stau noaptea sa citesc, ca stiu ca dimineata nu ma trezesc. vreau vara sa fie verde. vreau vara sa fiu bronzata. vreau vara stau cu geamu deschis. vreau vara sa-mi izoleze astia blocu' sa fie racoare. vreau vara sa ma duc cu Oana la salina pe jos. vreau vara sa ma duc cu trenu. vreau vara sa stau pe deal sa vad cum nu se vede Campia ca ploo. vreau vara ca sa vad fluturi. vreau vara sa fie cerul albastru si sa fie nori pufosi. vreau vara sa ma prinda o ploaie torentiala pe troleu si din statie pana acasa sa imi tot scurg hainele si paru. vreau vara sa arunc cu ciocolata pe geam. vreau vara sa faca mama aragazu' sa explodeze. vreau vara sa stau afara sa ascult muzica si optional sa plang [pt. niciun motiv. numa asa. ca-i fain.]vreau vara sa dorm la amiazi, si cand ma trezesc sa fie vreme buna ca o dimineata calda de iarna. vreau vara sa merg cu tata 250 de km la un strand inexistent. vreau vara sa umblu in pantaloni scurti. vreau vara sa-mi zica mama orice ce se termina in 'ca acuma-i vara, ce Doamne iarta-ma?' vreau vara sa stea tata sa se uite la meciuri si eu la House.

vreau vara din alte catralioane de motive, da asteapta bia sa vada asta si n-o mai lungesc.
[de ce am scris acuma cand inca ii vara? a da. pentru ca nu vreau sa se termine. pentru ca a fost si mai este o vara faina. foarte faina. si o iubesc. :) ]

pa.
Categories: