03 aprilie, 2010

against.


el: hey >:D<


Pauza.

ea: hi :)
el: ce faci?
ea: nimic important
el: orice faci tu e important pt mine
ea: o fi
el: >:D<

ea: ;)

Pauza.

el: esti suparata?
ea: nu
el: asa pari
ea: da?
el: aha
ea: okay
el: deci?
ea: ce?
el: esti?
ea: Doamne... nu...
el: atunci de ce vb asa?
ea: asa cum?
el: in doru’ lelii
ea: o, ma lasi?
el: vezi?!
ea: a fost o zi nasoala
el: de ce?
ea: nu conteaza :-j
el: hai zi
ea: chiar nu...
el: ok.

Pauza.
Pauza.
Pauza.

el: ne vedem azi?
ea: de ce?
el: cum adica?
ea: din ce cauza vrei sa ne vedem azi??
el: pai poate pt ca mi-e dor de tine?...
ea: okay
el: okay ce?
ea: e okay ca tie dor de mine
el: si ne vedem?
ea: umm...nu stiu...
el: hai te rog...

Pauza.
Pauza.
Pauza.
Pauza.

el: ...
ea: nu prea am chef de iesit
el: nai chef de iesit cu mine?
ea: in general.
el: vrei sa trec pe la tine?
ea: nu
el: de ce?
ea: privacy
el: fata de mine?!
ea: fata de toti
el: ce-ai?

Pauza.

ea: nimic
el: yeah, right
ea: chiar nu vreau sa vb despre asta
el: ce vrei sa fac?
ea: vreau sa ramai
el: unde?

Pauza.

ea: oriunde
el: oriunde nu e langa tine
ea: nu asta vreau
el: dar ce vrei?
ea: sa nu pleci
el: ok

Pauza.

ea: merci
el: pt?
ea: asta...
el: asta nu inseamna ca te inteleg
ea: nu trebuie
el: dar vreau
ea: asta-i altceva

Pauza.
Pauza.
Pauza.

el: ti s-a intamplat ceva?
ea: nu
el: am facut eu ceva?
ea: nu chiar
el: si de ce nu vrei sa ne intalnim?
ea: asa
el: asa cum?
ea: ...
el: cred ca ... nui o expicatie
ea: poate pur si simplu nu te vreau azi
el: nu ma vrei azi?
ea: nu stiu
el: ok

Pauza.

ea: imi pare rau
el: ca nu ma vrei azi?
ea: da
el: si cand o sa ma vrei?
ea: mai tarziu
el: I’m okay with ‘later’
ea: I know...

Pauza.

ea: te-ai suparat?
el: nu
ea: ma doare...
el: o sa treaca
ea: si daca nu?
el: o sa treaca.
ea: ii urasc
el: ‘ii uram’
ea: da

Pauza.

ea: o sa treaca
el: te iubesc.

Pauza.
Pauza.

Network error: last message could not be sent. Try again later.

ps.
nu stiu de ce am scris asta. sau cui. am scris-o cuiva? [poate chiar mie.]
nu stiu daca are vreun sens sau o semnificatie. nici nu caut. nici nu vreau sa gasesc.
nu vreau sa spun cu asta ca fetele-s niste ipocrite nebagatoare in seama, care se plictisesc repede. nu.
vreau doar sa-ti spun ca uneori am nevoie sa nu fii aici [doar acolo.] ca uneori chiar nu te vreau. si asta imi face mai mult rau mie [decat crezi tu.]

désolé.

o sa-mi treaca...
Categories: