01 octombrie, 2009

1973


Ar fi dragut sa incep asta cu un 'imi amintesc prima zi de liceeana' calduros dar nu pot. pentru ca nu mio amintesc. deloc. e un gol total in capul meu in ceea ce priveste prima zi la Sincai. dar imi amintesc restul.

Si stau si ma gandesc ca anul trecut pe vremea asta inca aveam probleme cu numele colegilor. anul trecut pe vremea asta eram prietena cu Didik [oare de ce miam amintit asta?]anul trecut pe vremea asta asteptam balul bobocilor. acum nu-mi pasa de el. anul trecut pe vremea asta invatam asteptam sa vina joia viitoare sa avem iar Drama. acum nu mai facem Drama. anul trecut pe vremea asta incercam sa realizez care-i toata treaba cu liceul si cum sa scap usor. inca nu stiu care-i treaba cu liceu'. anul trecut pe vremea asta descopeream 'minunatiile' scolii. acum ei au plecat.

anul trecut pe vremea asta era soare afara. acum ploua si eu n-am fost de trei zile la scoala ca sunt racita. anul trecut pe vremea asta eram marcata de locul 2 de la europene, si de un anume blond. acum imi amintesc emotiile de campioana si atat. anul trecut pe vremea asta ascultam si pop. acum Michael Jackson a murit si eu nu mai ascult pop. anul trecut pe vremea asta mai mergeam prin Bob in vizita cu fostii colegi. acum parca am uitat toti cei 8 ani de acolo. anul trecut pe vremea asta nu vroiam sa citesc. acum nu stiu pe ce carte sa pun mana.

anul trecut pe vremea asta...

Doamne, ce mult pare un an. nici nu stiu ce sa zic despre el. a fost bun sau nu, nu stiu. n-as putea spune. dar e bine asa cum e, ca altfel nu poate fi. acum nu mai pot schimba nimic, desi as vrea sa schimb atatea...

tu cum erai anul trecut pe vremea asta?

[si nu, nu stiu ce sens are titlul. mie imi place piesa aia.]
Categories: