26 mai, 2009

De ce?...


same old question, right? intrebarea care are atatea raspunsuri, si probabil ca acestea nici nu seamana intre ele. intrebarea care da sens actiunilor nostre, gandurilor si uneori poate si impulsurilor. pacat doar ca e intrebarea la care ne gandim numai dupa ce facem ceva...si apoi probabil regretam. sau nu. intrebarea la care te gandesti un timp inainte sa raspunzi. si si dupa ce raspunzi. intrebarea care ne arata alte oportunitati si ne arata alte usi. dar e si intrebarea cu cele mai abstracte aspecte. de ce e cerul albastru? de ce i se spune culorii cerului 'albastru'? de ce nu i se spune...'ceruiu'? de ce sunt aici? de ce sunt eu? de ce ne trebuie atatia ani sa intelegem lumea asta ca apoi sa traim doar ca sa mai respiram aerul altuia? de ce nu sunt eu tu? de ce am eu viata pe care o am? de ce nu am spus multe lucruri care trebuia sa i le spun? de ce nu am fost acolo cand avea nevoie de mine?

de ce sunt acum atatia oameni care mor pentru a le fi altora bine? de ce nu invatam din greseli? de ce scoala ajunge institutia cel mai putin vizitata iar barurile, inchisorile si scolile de corectie cel mai des? de ce mai nou exista ceva rau in orice? de ce taiem paduri si omoram balene? de ce uram cocalarii, pitipoancele si manelistii si nu pe cei de la putere care i-au influentat sa ajunga asa? de ce sunt atatia copii emo care practic doar vor sa se afirme? de ce ii uram pentru ca sunt diferiti? de ce judecam fara a cunoaste prea multe? de ce vorbim in numele altora? de ce ne facem singuri dreptate?
pur si simplu... de ce?...
de ce iti irosesti cam 5 minute din viata citind asta? de ce nu faci ceva util? ai invatat ceva? ce? de ce?...

Categories: